torsdag 1. april 2010

Dette er ein aprilsspøk

NOT!
Ha ha! Ja, der blei du lurt, for dette er ingen aprilsspøk, men snarare heller litt aprilmoro i påskesnøen. For det er noko sant i det som mamma seier, at "det er ikkje anna moro enn ein lagar sjølv"!



Ove

(Biletet over skulle eigentleg vere under, men grunna elendige og tekniske problem let dette seg ikkje gjere. Ver venleg å sjå mellom fingrane med dette.)


Som ei følge av moro ein sjølv må stå for, møtte eg i dag på diverse små skapningar ute i snøen - snodig å sjå kva som smeltar fram frå denne kvite massa, anna enn krokus og hundebæsj.
Eg kom over mellom ann(d)a desse to, som sang for fu(g)ll hals. Dei såg i alle fall ut til å kose seg:)





Og så møtte eg eit par fornemme fruer på tur med eit slags sjeldent eksemplar av arten sau (på latin ovis) - eg valde difor å kalle han Ove. Verken fruene eller Ove var særleg pratsomme av natur (eg veljer å tru at det var naturen deira, og ikkje noko i vegen med meg). Eg prøvde å stille dei eit par (høflege såklart) spørsmål, men dei lot seg ikkje affisere. Etter litt overtalelseskunst, fekk eg likevel lov å knipse eit par bilde av dei, før dei vandra vidare. Kor dei tok vegen er eit heller uløyst mysterium, på lik linje med "kollektmysteriet" på mjølkekartongane - ingen har sett snurten av dei verken før eller sidan i ettermiddag. Tips om dette noko uvanlege og lite pratesalige reisefølget mottas med takk.




Ok, eg snakka ikkje heilt sant i stad. Og det med overlegg i tillegg!.. Men eg angrar meg, og legg alle korta på bordet. Eller alle bileta på bloggen. Saken er den at eg hadde tenkt å selje desse eksklusive bileta til Se&Hør (Sjå&høyr, på godt norsk), men syns det hadde vore litt feigt av meg. Saken er nemleg den at Ove kom tilbake ein fem-ti minutts tid etter at dei hadde forlete meg - tru det eller ei; han kom eins ærend for å bli fotografert litt ekstra! Dette var stor stas for han. Og meg.

Til trass for stivt blikk og ei fortsatt nokså overlegen mine, syns eg han gjorde ein god jobb, særleg ettersom det var første gongen han blei fotografert.
Sa han. Og kva veit vel eg? Eg er berre middels informert om sau og slikt, så det kan vere at han prøvde seg på ein aprilsspøk då han sa dette. I så fall gjekk eg fem på.






















Og med dette trur eg jammen vi brått takkar for oss, og ønsker april hjerteleg velkomen på alle tenkelege måtar:)








6 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe! Skjønte ikke mye av hva du gjorde ute i snøen... Men det gjør jeg nå :)
Inger Brit

Anonym sa...

Haha. Du altså :) Sprøaste søstra i verden

ragnhild sa...

nydelige deg!
stå på!

ps..jeg har oppdatert:)

ane sa...

fin sau :)

ragnhild sa...

du kan spøke og le, du:)

ps. jeg har oppdatert

ragnhild sa...

fin sau og rispejern!
skulle hatt en sånn!